Офіційний інформаційний портал Кабінету Міністрів України: covid19.gov.ua/


2547_вих_особливості організації навчання.pdf
07f49fe4-6402-4a37-8fa7-43d058ecad60.pdf

Додаток 1

До наказу №2 від 29.05.2020

ІНСТРУКЦІЯ

з охорони праці та безпеки життєдіяльності

в умовах карантинних обмежень, встановлених з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. До роботи допускаються особи, які пройшли температурний скринінг та не мають ознак респіраторних захворювань.

1.2. Працівники повинні:

- суворо дотримуватися правил цієї інструкції і внутрішнього трудового розпорядку, дисципліни праці;

- робоче місце утримувати у чистоті й порядку;

- суворо дотримуватися вимог технологічних інструкцій з експлуатації обладнання, приладів та інструментів;

- при необхідності використовувати засоби індивідуального захисту.

1.3. Усі приміщення повинні бути укомплектовані дезінфікуючими засобами та засобами особистого захисту (особисті дезінфектори для рук та обробки робочих поверхонь, маски, рукавички, при необхідності – інші незаборонені та безпечні засоби).

1.5. Якщо працівник після проходження під підпис у журналі інструктажу з охорони праці і пожежної безпеки порушує вимоги, вказані у інструкціях, роботодавець має право вживати адміністративні, дисциплінарні заходи.

2. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПЕРЕД ПОЧАТКОМ РОБОТИ

2.1. Провести вологе прибирання приміщення із застосуванням сертифікованих дезінфікуючих засобів.

2.2. Провести провітрювання приміщення не менше 30 хвилин.

2.3. Дезінфікувати всі робочі поверхні.

2.4. Одягти засоби особистого захисту – маску, рукавички, захисні окуляри чи екран.

2.5. Облаштувати робоче місце із забезпеченням можливості дотримання безпечної дистанції між відвідувачами.

2.6. Не допускати прийому відвідувачів, які не мають маски, рукавичок та інших засобів індивідуального захисту.

3. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ РОБОТИ

3.1. Проводити температурний скринінг відвідувачів центру. У разі виявлення ознак респіраторних захворювань чи температури тіла вище 37.2° відмовляти у прийомі та рекомендувати звернутися до сімейного лікаря.

3.2. Дотримуватися безпечної дистанції з відвідувачами – 1.5-2 метри.

3.3. Після кожного прийому відвідувачів ретельно мити та дезінфікувати руки, змінювати засоби особистого захисту.

3.4. Після кожного прийому відвідувачів проводити дезінфекцію робочих поверхонь, матеріалів та обладнання, яке використовувалося в процесі роботи, проводити вологе прибирання приміщення з використанням дезінфікуючих засобів, провітрювання.

3.5. Забезпечити щонайменше 40-хвилинний інтервал між прийомом відвідувачів.

3.6. Прийняти міри для мінімізації контакту відвідувачів у місцях громадського користування (коридор, туалет, приймальня).

3.7. Не допускати одночасного прийому кількох осіб в одному приміщенні.

3.8. Для організації якісного обстеження дітей з особливими освітніми потребами залучати до процесу батьків.

4. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ РОБОТИ

4.1. Проводити прибирання приміщення, обробку робочих поверхонь з використанням дезінфікуючих засобів та провітрювання.

4.2. Продезінфікувати всі предмети, матеріали та обладнання, які використовувалися під час проведення обстеження дітей.